יום ראשון, 4 בפברואר 2018

שר התיירות יריב לוין: ״אני שמח לפתוח את יריד ה-IMTM, כשישראל הולכת והופכת למוקד משיכה לתיירים ולעוסקים בתחום מכל העולם.מאת: שרית יוכפז

משרד התיירות מציג ביריד IMTM:
"הצטרפו להצלחה בתעשיית התיירות"

·        פאנל - משרד התיירות נערך להגעת מיליון תיירים סינים
·        משרד התיירות מגיע עד אליך – הצגת הסיוע שהמשרד נותן לבעלי עסקים תיירותיים
·        מופעי תרבות וטעימות מאכלים מסורתיים בהשתתפות בעלי עסקים תיירותיים מהמרחב הכפרי הצ'רקסי, הדרוזי והבדואי
·        לראשונה תעשיית התיירות הישראלית מאמצת את הקוד האתי של ארגון התיירות של האו"ם UNWTO
·        טרנדים ועתידנות  - הדבר הבא בתיירות
·        גמר תחרות לפיתוח אפליקציות בנושא הוראת דרך (האקתון)
·        מפגש עם תיירנים המארחים בביתם  - חוויית סיפורים אישיים ומרגשים
·        הכרזת הזוכה בתחרות סרטוני התיירות


שר התיירות יריב לוין: ״אני שמח לפתוח את יריד ה-IMTM, כשישראל הולכת והופכת למוקד משיכה לתיירים ולעוסקים בתחום מכל העולם. שנת 2017 הייתה שנת שיא בתיירות לישראל עם של 3.6 מיליון תיירים. העלייה במספר התיירים הנכנסים לישראל באה כתוצאה מפעילות שיווקית מגוונת, אשר כללה פריצה לשווקים חדשים ונקיטת פעולות שיווק חדשניות, הן במדיה הדיגיטלית והן בפעילות יצירתית וחדשנית. אנו נמצאים בעיצומה של מהפכה גם בתחום התעופה, כאשר בעקבות התמיכה שמעניק משרד התיירות לחברות התעופה, יגיעו השנה מאירופה לאילת, בעונת החורף, יותר מפי 3 תיירים מאשר הגיעו בחורף שעבר. על כל שקל שמושקע בתיירות המדינה מקבלת פי 20 בחזרה. יריד IMTM ייתן תנופה נוספת למגמה זו וישפיע לטובה על הגברת תנועת התיירות גם בשנת 2018".

מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי: "שנת 2017 הייתה השנה הטובה ביותר לתיירות אי פעם בזכות שיווק יצירתי ופתיחת שווקים חדשים, במקביל לפעילות המשרד עם מענקים ליזמים ופיתוח תשתיות. הצלחנו לרתום חברות תעופה חדשות, שפתחו קווי תעופה חדשים לישראל ולהביא תיירים לכל נקודה בישראל. במקביל אנחנו עובדים על הגדלת היצע חדרי הלינה ושיפור התשתיות. המשרד יחזק את שיתופי הפעולה עם סוכני תיירות דיגיטליים וימשיך את אירוח מובילי דעת קהל. אני מזמין את כולם להגיע לבקר בביתן המשרד, לשאול שאלות, לקבל מידע ולהתרשם מהפעילות הענפה".

Israel Ministry of Tourism
שר התיירות, יריב לוין, יפתח את יריד התיירות הבינלאומי IMTM שיתקיים השנה בסימן "הצטרפו להצלחה" – קמפיין משרד התיירות לגיוס יזמים עובדים ומתנדבים לתעשייה. היריד יתקיים ב-6-7 בפברואר בגני התערוכה בת"א. למעלה מ-40 מדינות יקימו ביתנים  ביריד, וביניהן מרוקו, רוסיה, צרפת, ספרד, יפן, הודו, רומניה, בולגריה, קפריסין, יוון, מלטה, טנזניה, סרי לנקה, פרגוואי, קניה ועוד.
שר התיירות יריב לוין ייפגש ביריד עם עמיתיו שיגיעו לארץ: שר התיירות של אלבניה, שרת התיירות של בולגריה, שר התיירות של אוגנדה, שר התיירות של סנגל, שר התיירות של אוזבקיסטן, שר הכלכלה של ליטא, שרת התיירות של הפיליפינים וסגנית שר התיירות של רומניה.
על רקע ההצלחה ושיא כל הזמנים בכניסות תיירים לישראל בשנת 2017 - תכנית פעילות משרד התיירות ביריד, תתבסס על הקמפיין לעידוד הציבור בישראל להצטרף לתעשיית התיירות - החל מהתנדבות, דרך לימודים והכשרות במקצועות תיירות ועד ליזמות פרטית ובניית בתי מלון אכסניות ואתרי לינת שטח.
ביריד יערך זו הפעם השלישית גמר תחרות פיתוח אפליקציות לתיירות (האקתון). מטרת התחרות השנה היא לעודד פיתוח יישומונים בתחום הוראת דרך, אשר יספקו מענה לצרכי המבקר הישראלי והתייר המגיע מחו"ל. לשלב הגמר בתחרות, בה התבקשו המשתתפים לפתח יישומונים (עבור מכשירים ניידים), הגיעו 6 צוותים מתוך כ-40 מועמדים. בתום התחרות, משרד התיירות יעניק לשלושת האפליקציות שיזכו בשלושת המקומות הראשונים בתחרות, פרסים:  מקום ראשון – 10,000 ₪, מקום שני – 5,000 ₪, מקום שלישי – 2,500 ₪.
כמו כן במסגרת היריד יערכו פאנלים בנושאים רלוונטיים, בהובלתם של אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות ובכירי המשרד והתעשייה. בין הנושאים שידונו: מה צופן העתיד בתחום התיירות; הצטרפות וחתימה על הקוד האתי של ארגון התיירות של האו"ם UNWTO; היערכות תיירותית להגעתם של מיליון תיירים סינים; הצגת ארגז הכלים והסיוע שמשרד התיירות מעניק ליזמים ולעסקים בתחום התיירות; משרד התיירות ייתן במה ביריד לעסקי אירוח ביתי, שמקבלים עידוד במסגרת השתלמויות להכשרה מקצועית ובשיווק. כמו כן ניתן יהיה לטעום מאכלים מסורתיים, לצפות בהדגמות של מופעי פולקלור, סיפורי עליה וקליטה ועוד, שיוצגו על ידי עסקים תיירותיים מהמרחב הכפרי, הצ'רקסי הדרוזי והבדואי.
אירועי משרד התיירות במהלך היריד:
יום שלישי, 6 בפברואר (אולם K)
10:30-12:30 גמר תחרות האקתון
תחרות ההאקאתון מתקיימת זאת השנה השלישית. השנה, מטרת התחרות היא לעודד פיתוח יישומים בתחום הוראת דרך, שיסייעו להם להעניק מענה טוב יותר לתיירים הישראלים ולמגיעים מחו"ל. בגמר, שמהווה את שיא התחרות, יוצגו שש האפליקציות שעברו את כל השלבים ואשר יתחרו על שלושת המקומות הראשונים.
13:00-14:00 פאנל "מה צופן העתיד בתיירות?"
מה חדש בעולם התיירות? לאן העולם הולך בתחום? כיצד להיות מוכנים לדבר הבא?
פאנל עתידני שישפוך אור על מה העתיד צופן לנו בתחום התיירות, כיצד יוצרים חוויות מרתקות בתיירות ומה צפוי בתחום טיולי משפחות - בהנחיית עדי יופה, טרנדולוגית, ובהשתתפות פרופסור איז טוסיאדיה מאוניברסיטת סרי באנגליה וד"ר לין מינרט מאוניברסיטת ניו יורק.

14:30-15:00 הצטרפות וחתימה על הקוד האתי של ארגון התיירות של האו"ם UNWTO
הקוד האתי הגלובלי הנו קובץ של עקרונות אתיים בתחום התיירות, אשר אומץ על ידי מליאת המדינות החברות ב-UNWTO (ארגון התיירות העולמי). באמצעות הקוד מבקשים נציגי המדינות להפחית תופעות של התנהלות שלילית ובלתי אחראית של גורמים בענף התיירות בעולם, מתוך מטרה לקדם תיירות מקיימת. האירוע יתקיים בנוכחות שר התיירות יריב לוין ויו"ר הוועדה העולמית לאתיקה של התיירות מר  Pascal Lamy ובהשתתפות וחתימה של ארגונים מובילים בתעשיית התיירות הישראלית.
יום רביעי, 7 בפברואר (אולם K)
09:30-10:30 פאנל "משרד התיירות מגיע אליך"
משרד התיירות יציג בפני הציבור את ארגז הכלים ואמצעי הסיוע שהוא נותן בתחומים שונים לעמותות תיירות, לרשויות מקומיות וליזמים פרטיים. במהלך השנה משרד התיירות מגיע לאזורים שונים ברחבי הארץ, עם צוות רב-תחומי של עובדי המשרד, ומקיים מפגשים עם תיירנים ויזמים המעוניינים להיכנס לתחום, כדי שכולם יוכלו להצטרף להצלחה.
11:30-12:30 פאנל "China Ready"
משרד התיירות נערך להגעתם של מיליון סינים לישראל. זאת על רקע עליה בשיעור של עשרות אחוזים מדי שנה בתיירות מסין. בפאנל ידונו כיצד יש להיערך להתאמת המוצר התיירותי הישראלי לתייר הסיני, מה הדרך הנכונה והיעילה ביותר לשיווק ישראל בסין, וכיצד להיות רלוונטיים בתחומי יחסי הציבור והשיווק הדיגיטלי בסין. את הפאנל ינחה פיני שני, סמנכ"ל חוויית התייר במשרד התיירות וישתתפו בו מומחים בנושא התיירות הסינית, רועי גראף מנכ"ל דרגון טרייל העוסק בהתאמת המוצר הישראלי לסינים ופרופ' וולפגנג ג'ורג' ארלט, מנהל מרכז למחקר תיירות יוצאת מסין.
13:00-14:00 הכרזת הסרטון המנצח בתחרות סרטונים תיירותיים
3 פרסים כספיים יחולקו לזוכים בתחרות סרטונים קצרים לקידום ועידוד התיירות לישראל. הזוכים שיוכרזו ביריד, הפיקו סרטונים, במענה לקול קורא שפרסם המשרד לתחרות. הסרטונים יוצגו על מסך גדול ביריד ויופצו ברשתות החברתיות. הסרטונים הזוכים יזכו בחשיפה גדולה בכל העולם, כחלק ממערך השיווק הבינ"ל של המשרד.
(אולם L + M)
10:30-12:00 אירוח ביתי - אישי תיירותי
מפגש חווייתי בלתי אמצעי עם תיירנים ישראלים המארחים בביתם תיירים לחוויה אישית, אותנטית ומיוחדת. בין החוויות: פולקלור עדות, תיפוף, אירוח בסגנון ערבי, סיפורי הגשמה, סיפורי עלייה וקליטה, רוקחות טבעית, שירת לדינו, אוכל מסורתי מעדות שונות ועוד.
13:00-14:30 מרחב כפרי
במסגרת היריד המבקרים יוכלו להצטרף לחוויה ייחודית החושפת את התרבות הכפרית המקומית הישראלית, באמצעות מופעי תרבות וטעימות מאכלים מסורתיים. בהשתתפות תיירנים מהמרחב הכפרי הצ'רקסי, הדרוזי והבדואי.
ניתן לצפות בלו"ז המלא באתר היריד:   http://www.imtm.co.il/


הציבור הרחב מוזמן לבקר ביריד ובביתן משרד התיירות ביום ג' (6.2) בין השעות 14:00-19:00 וביום ד' (7.2) בין השעות 14:00-18:00

לראשונה: תעשיית התיירות הישראלית מאמצת את הקוד האתי של ארגון התיירות העולמי UNWTO

שר התיירות, יריב לוין: "משרד התיירות מכיר בעקרונות של הקוד האתי והם משתקפים בפרקטיקה של המשרד בתחומים שונים. המשרד נותן העדפה לפרויקטים תיירותיים הפועלים בהתאם לעקרונות הקוד, בעת מתן מענקים. כמו כן, משרד התיירות מקדם יוזמות תיירותיות של קהילות מקומיות, דוגמת אירוח דרוזי וצ'רקסי, אירוח ביתי וכן נותן מענקים לפסטיבלים ולהקמת מתחמי נופש. מעל לכל, המשרד עושה מאמצים במטרה למנוע הפרת זכויות וניצול בענף התיירות והוא משתתף בפורומים בין-משרדיים עם ארגונים ציבוריים למניעת סחר בבני אדם. אני מאמין כי הקהילה הבינלאומית, שותפה בקידום עקרונות אלה, במיוחד בתקופה זו, כשהמדינות הפכו לגלובליות ונגישות לכל תייר".


הקוד האתי הגלובלי הנו קובץ של עקרונות אתיים בתחום התיירות, אשר אומץ על ידי מליאת המדינות החברות ב-UNWTO (ארגון התיירות העולמי). באמצעות הקוד מבקשים נציגי המדינות להפחית תופעות של התנהלות שלילית ובלתי אחראית של גורמים בענף התיירות בעולם, מתוך מטרה לקדם תיירות מקיימת.  אירוע החתימה על הקוד האתי התקיים בנוכחות שר התיירות יריב לוין ויו"ר הוועדה העולמית לאתיקה של התיירות בארגון התיירות העולמי מר  Pascal Lamy ובהשתתפות וחתימה של כל הארגונים בתעשיית התיירות הישראלית. 
חן גלילי.
מאת: שרית יוכפז-  כתבת ועורכת ראשית

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות