יום שלישי, 23 במאי 2017

רשת Burgerim מתרחבת: פותחת 5 סניפים חדשים: 2 בירושלים, בגבעת שמואל, בקיסריה וקריית מלאכי מאת: שרית יוכפז

סניף בורגר  גבעת שמואל

הסניפים יפתחו בהשקעה כוללת של 3.5 מיליון ₪

כמו כן משקיעה הרשת 1 מיליון ₪
בהחלפת שלטי המותג בכל סניפי הרשת במיתוג החדש

אהובה תורג'מן, מנכ"ל קבוצת  BBB המפעילה את רשתות BBB ,  בורגרים ומוזס: "מגמת ההתרחבות ממשיכה עם השקת הרשת מחדש. עד סוף שנת 2017 נפתח עוד 8 סניפים חדשים ברחבי הארץ.
סה"כ יפתחו השנה  10 סניפים חדשים של רשת בורגרים"

רשת Burgerim שנרכשה לפני כשלוש שנים על ידי קבוצת  BBB (בשנת 2014), ממשיכה במגמת ההתרחבות ופותחת 5 סניפים חדשים בהשקעה כוללת של  כ 3.5 מיליון ₪. כמרבית הסניפים ברשת, גם הסניפים החדשים הינם כשרים.

במסגרת ההתרחבות יפתחו  שני סניפים בעיר ירושלים, האחד  ברח' הילל, אזור  המסעדות הירושלמיות. סניף זה ישתרע על שטח של כ 100 מ"ר ויפתח בהשקעה של כ 650 אלף שח,  לאחריו יפתח סניף שני בירושלים במרכז קניות בגבעת שאול. סניף זה ישתרע על שטח של
כ 95 מ"ר ויפתח בהשקעה של כ 650 אלף ₪.



כמו כן נפתח השבוע סניף בקריית מלאכי על כביש 3 החדש,  במרכז מסחרי באזור תעשייה באר טוביה.  גודלו של הסניף כ 80 מ"ר והוקם בהשקעה של 550 אלף שח. הסניף הרביעי יפתח  בקיסריה באמצע מאי 17, במתחם החדש מרכז סי סנטר.  הסניף בקיסריה ישתרע על שטח של  כ-110 מ"ר, והוא יוקם  בהשקעה של כ- 700,000 ₪.

בנוסף, נפתח  סניף בגבעת שמואל, המשתרע על שטח של 60 מ"ר בהשקעה כוללת של כ 550 אלף ₪.

במסגרת מתיחת הפנים למותג ושיפור התפריט הקולינארי שנערך לאחרונה ע"י השף/יועץ שחר ברנע, השקיעה רשת בורגרים כ 1 מיליון ₪ בהחלפת כ  50 שלטי המותג, בסניפי הרשת.

בסה"כ מונה כיום רשת בורגרים 53  סניפים ברחבי הארץ, לעומת 39 סניפים שהיו קיימים כשהרשת נרכשה על ידי קבוצת  BBB, לפני כשלוש שנים. הסניפים כולם מופעלים באמצעות זכיינים, אותם הנהלת הרשת מטפחת ופורשת עליהם ניהול תומך, שהגדיל משמעותית את מחזוריהם. כל הסניפים מעוצבים וממותגים ברוח המראה החדש של רשת בורגרים.
אהובה תורג'מן, מנכ"ל ומבעלים קבוצת  BBB: "בשלוש השנים האחרונות עברה רשת בורגרים שינויים עמוקים, כולל השקת תפריט חדש, החליפה את ספקי הרשת ודאגה להתייעלות במחירי המוצרים. בנוסף נעשה ברשת תהליך מיתוג מחדש שכלל את החלפת  הלוגו, נראות הסניפים, שינוי פני האתר והכנסת זכיינים חדשים לניהול של הסניפים בתמיכה משמעותית של הנהלת הרשת."
עוד הוסיפה אהובה: "כרגע קיים ביקוש רב לקניית זכיינות (כ-25 איש ממתינים לזכיינות) וזאת בזכות העובדה שכניסת BBB שינתה את אסטרטגיית קודמיה, מפתיחת סניפים ומכירת זכיינות - לבניית המותג מיסודו למותג חזק, הקמת מערך חזק ויציב של השקעה באיכות ותמיכה ניהולית בזכיינים  הקיימים. פתיחת הסניפים החדשים ופתיחת עוד 8 סניפים בערים שונות ברחבי המדינה עד סוף שנת 2017 מעידים כי הבראת הרשת ערכה קרוב לשנתיים, ותוצאותיה נושאות פרי עבור הזכיינים שיכולים להעיד על השינוי שעברו".
צילום: רונן קוק 



לפרטים נוספים באפליקציית הרשת: www.iburgerim.co.il

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות