יום שני, 29 באוגוסט 2016

מלון דן אילת אירח את קוקטייל הפתיחה של פסטיבל הג'אז אילת החוגג 30 שנה להיווסדו מאת: שרית יוכפז



מלון דן אילת אירח את קוקטייל הפתיחה של פסטיבל הג'אז אילת החוגג 30 שנה להיווסדו


האירוע נערך במעמד שרת התרבות והספורט, הגברת מירי רגב, ראש עיריית אילת, מר מאיר יצחק הלוי, יוסי שרעבי, מנכ"ל משרד התרבות והספורט, אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות

שרת התרבות, הגברת מירי רגב אמרה באירוע: "אנחנו נהפוך את אילת למרכז תרבות ארצי ובינלאומי ופסטיבל הג'אז בעיר מוכיח שתל אביב זה באילת ושאפשר לעשות אירועים איכותיים ומצוינים בפריפריה ולא רק בתל אביב."

ליאור מוצ'ניק, מנכ"ל מלון דן אילת, מרשת מלונות דן, אירח את קוקטייל הפתיחה של פסטיבל הג'אז אילת החוגג 30 שנה להיווסדו. 

האירוע נערך במעמד שרת התרבות והספורט, הגברת מירי רגב, ראש עיריית אילת, מר מאיר יצחק הלוי, יוסי שרעבי, מנכ"ל משרד התרבות והספורט, אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות.

באירוע לקחו חלק הנהלת פסטיבל הג'אז אילת בראשות: אלי דג'יברי, המנהל האמנותי של הפסטיבל והנהלת התאגיד העירוני לתיירות באילת שיזמו את הפסטיבל, בראשות: אלי לנקרי, סגן וממלא מקום ראש עיריית אילת ויו"ר תאגיד התיירות אילת, יוסי חן, מנכ"ל תאגיד התיירות אילת ועו"ד יורי גיא רון, יו"ר אגודת ידיד פסטיבל הג'אז באילת. 

האירוע כלל קוקטייל קבלת פנים ונאומים של אורחי הכבוד שרת התרבות והספורט, הגברת מירי רגב, ראש עיריית אילת, מר מאיר יצחק הלוי ואמיר הלוי. 

שרת התרבות והספורט, הגברת מירי רגב פתחה את דבריה עם הספד לפואד בן אליעזר ואמרה: "אני רוצה להביע את תנחומיי למשפחתו של פואד בן אליעזר ז"ל. פואד היה לוחם גדול ושר גדול ותרם רבות למדינת ישראל."

רגב המשיכה ואמרה: "כמו במדינת ישראל מעצב לשמחה, אני מאוד שמחה להיות כאן היום עם ידידי מאיר ראש עיריית אילת. אני מכירה את מאיר שנים רבות ואני תמיד נפעמת מהפעילות שלו לקידום העיר אילת. לעיר אילת יש אתגרים רבים, העיר הדרומית והפריפריאלית ביותר ומאיר עושה כאם דברים יפים מאוד. היום קיימנו דיונים עם הצוות המקצועי של העיר וקיבלנו מספר החלטות לקדם את העיר ואחת מהן הוא להקים קריית ספורט בעיר אילת ולהשקיע בתאטרון אילת. אנחנו נהפוך את אילת למרכז תרבות ארצי ובינלאומי ופסטיבל הג'אז בעיר מוכיח שתל אביב זה באילת ושאפשר לעשות אירועים איכותיים ומצוינים בפריפריה ולא רק בתל אביב. אחד ההישגים הגדולים שלי היה להעלות את תקציב התרבות ובייצוא של תרבות ישראלית לחו"ל. אני מבטיחה מעל במה זאת להמשיך להנגיש את התרבות בפריפריה ולהדגיש ז'אנרים שונים בחברה הישראלית."

ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי אמר באירוע: "חג שמח לעיר אילת. תודה לשרה מירי רגב שאת איתנו כאן היום ובעיקר תודה על יום מרתק לצידך שבו התקבלו החלטות מדהימות עבור העיר אילת. אני יותר משמח להיות כאן היום, לאחר שבמהלך היום האחרון ראיתי והתרגשתי ממופעים של נגני וזמרי ג'אז ישראליים מעולים. לטעמי הפסטיבל הזה הוא מהמשובחים ביותר שיש בישראל. הוא חוגג 30 שנה, זה לא משהו של מה בכך. הפסטיבל הזה הוא אחד מעמודי התווך התרבותיים של העיר אילת וכך ימשיך להיות."

פסטיבל הג'אז הבינלאומי באילת, בניהול אמנותי של אלי דג'יברי, מציין שלושה עשורים של עשייה מוזיקלית רצופה ועטורת שבחים, במחווה מיוחדת לג'אז הישראלי. ב-29 שנותיו, נטל פסטיבל הג'אז חלק מרכזי בצמיחה ובשגשוג של הג'אז הישראלי המוכר כיום גם בסצנת הג'אז הבינלאומית.
הפסטיבל השנה, שמתקיים בנמל אילת בין התאריכים: 27-30 באוגוסט, כולל שלושים הפקות המציגות את הפסיפס המורכב של הג'אז שלנו – ג'אז שהוא שגריר אותנטי של רב תרבותיות ועושר מוזיקלי אינסופי.
עם ציון שנת השלושים הושקעה מחשבה רבה בתמהיל מוזיקלי הכולל את אמני הג'אז הגדולים של ישראל, אשר הצליחו לבסס את מעמדם בסצנת הג'אז הבינלאומי כמו גם בארץ, מייסדי הסצנה הוותיקים ועד המוזיקאים החדשים והמבטיחים. לפסטיבל נבנו הפקות מקור מיוחדות בהשתתפות אמנים ישראליים מובילים ואהובים.
בין האמנים המשתתפים בפסטיבל השנה: פסנתרן הג'אז המוביל צ'יק קוריאה שגם מתארח בדן אילת, שלום חנוך, אבישי כהן, אלון אולארצ'יק, יוני רכטר, שלומי שבן, ערן צור, מרגלית צנעני, להקת הבלקן ביט בוקס, שלמה בר, אסתר עופרים, אהרל'ה קמינסקי ועוד רבים. 

בתמונה (מימין לשמאל):
אלי דג'יברי, המנהל האמנותי של פסטיבל הג'אז, מאיר יצחק הלוי, ראש עיריית אילת, מירי רגב, שרת התרבות והספורט, אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות, ליאור מוצ'ניק, מנכ"ל מלון דן אילת ועו"ד יורי גיא רון, יו"ר אגודת ידיד פסטיבל הג'אז באילת. 

צילום: יוד צילומים אילת

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות