יום חמישי, 4 בפברואר 2016

גיליקריה הזמרת מיוון משיקה את מופע הבכורה העולמי “רבטיקה” בתל אביב מומלץ .מאת שרית יוכפז



“פנינה יוונית “
גליקריה הכוהנת הגדולה של המוסיקה היוונית בישראל
משיקה את מופע הבכורה העולמי “רבטיקה” בתל אביב בתאריך ה 3/2 ברידינג 3 נמל תל אביב .
כבר יותר מ25 שנים שגליקריה – הכוהנת הגדולה של המוסיקה היוונית בישראל , אשר כבשה כל במה אפשרית
בישראל וביוון , ומארחת אלפי ישראלים נלהבים המגיעים לטיולים ביוון בהופעותיה , עם דגש מיוחד לקהל הישראלי .
אותה זמרת אשר התחילה את דרכה בישראל , ואף התאהבה בישראל ובקהל הישראלי שעוטף , מחבק , ואוהב !
זה חיבור קוסמי מדהים היא טוענת עד עצם היום הזה , הדבר המדהים הוא שהחיבור עם הקהל הישראלי מביא את גליקריה לעולם התיירות , אשר מספק אין ספור חבילות אירוח ביוון לקהל הישראלי כולל הופעות של גליקריה אשר מצידה תמיד זוכה לאהבת הקהל הישראלי  גם בארצה שלה.
גליקריה מספרת , כי תמיד הקהל הישראלי אשר פוקד  את המועדונים ( טברנות ) אשר היא מופיע בהם  היא מקבלת מסרים מהקהל ואפילו דגלי ישראל מונפים אל מול הקהל היווני המקומי , גליקריה אשר מזהה בקהל את מעריציה מישראל מיד משנה את המופע  ומקדישה לקהל הישראלי את נכסי צאן הברזל אותם שירים שהפכו להיות להיטים בישראל עבור הקהל המקומי קרי : פני מלאך – אותו כתב בעלה של גליקריה סטליוס פוטיאדיס , רחוק רחוק – אותו שיר שכתבה במיוחד עבורה חוה אלברשטיין , ואת שבחי ירושלים השיר שגליקריה הכי מזוהה איתו בישראל , וכמובן את השיר שמש אדומה – לה כתב במיוחד נשיא המדינה לשעבר מר שמעון פרס .
בישראל כבשה גליקריה כל במה אפשרית , מהיכלי תרבות עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית ועד הופעות לצד וועדים כמו לשכת סוכני הביטוח , לשכת עורכי הדין , מחוזיאדה של ירושלים , מופעי תרומה לביתי חולים בישראל ולמחלקות עמוד שדרה בבית החולים מאיר , בית החולים כרמל – למחלקת הלב ע”ש רבקה דיוויס , ועוד רבים וטובים .
https://youtu.be/I3aSdaGOHNw

השנה גליקריה נבחרה לפתוח את פסטיבל הלאדינו , אשר מתקיים בחודשים פברואר ומרץ בים המלח עם תוכנית מיוחדת שהוכנה עבור הפסטיבל והמופעים , תוכנית אשר מבטיחה גליקריה להדהים את הקהל בשירי הלאדינו האהובים כל כך .
בימים אילו ממש גליקריה נמצאת בחזרות אחרונות למופע הבכורה “רבטיקה” – מופע שבו חוזרת גליקריה לשורשים היוונים האותנטיים אשר יושק בתאריך ה 3/2/16 ברידינג 3 שבנמל תל אביב , המופע אשר יכלול את מיטב שירי הרבטיקה  היוונים אשר מסמלים עד עצם היום הזה את מהות השירה היוונית , לאחר חיפוש מתוך אלפי שירים קיבצה גליקריה ומנהלה האישי בישראל – מר ציון קדם , רשימת שירים מכובדת להופעה של שעתיים על טהרת המוסיקה היוונית , שעושה לנו הישראלים הכי שמח בלב, כולל הפתעות רבות אשר מכינה גליקריה  לקהל הישראלי במסגרת השקת המופע הנ”ל .
https://youtu.be/dyZ2H0X0JVk

משיחה עם גליקריה , מרגישים את ההתרגשות ,ועצם בחירתה בעיר תל אביב לפתוח את סיבוב ההופעות מראה את אהבתה הגדולה לישראל ולקהל הישראלי שעוטף אותה בחום  ואהבה כבר יותר מ 25 שנה .
גליקריה תנחת בישראל ביום ה 1.2.16 , ותתארח כאורחת כבוד במלון PORT AND BLUE  תל אביב החדש בסוויטה הנשיאותית של המלון כאורחת כבוד  של קלמן הובר ואלי גונן מבעלי רשת הניהול טארה – ניהול מלונות .
על האירוח של גליקריה מוקפדת ודואגת הגב’ רותי קפלן מנכ”לית המלון , וזאת אף דאגה לשיתוף פעולה מדהים עם חברת התיירות תלמה נסיעות בניהולה של הגב’ סנדי רון , אשר דאגו לחבילות אירוח לקהל הישראלי אשר רכשו חבילות למופע ההשקה של הזמרת בתל אביב . ראוי להדגיש כי המופע נמכר SOLD OUT ,
ואכן מצפה לנו חוויה יוונית אמיתית.-מומלץ
תמונה שלי עם הזמרת הנפלאה גליקריה  היה ערב קסום  ברידינג 3 תל אביב.
מאת: שרית יוכפז כתבת בסלונה-מדריך לחיים הטובים בישראל-sarit0404@yahoo.com
ועורכת חדשות תיירות תרבות.מלונות ומסעדות.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות