יום שלישי, 31 במרץ 2015

תערוכה חדשה לרגל חגיגות היובל של מוזיאון ישראל, ירושלים: 1965 היום /מאת: שרית יוכפז

תערוכה חדשה לרגל חגיגות היובל של מוזיאון ישראל, ירושלים:
1965 היום


צילום:שרית יוכפז 

מה היו החפצים הביתיים ששימשו את הישראלים ב-1965? אילו עבודות אמנות הוצגו בשנה זו? מי היו האמנים שעיצבו את פני האמנות ב-1965? איך נראתה ישראל באותה שנה?
רהיטי "הזורע", אלבום הסולו הראשון של יהורם גאון, בית האופנה "משכית", אמנים ישראלים ותיקים וצעירים, יומני כרמל וסרטונים ביתיים - כל אלה ועוד מספרים את סיפורה של השנה שבה נפתח מוזיאון ישראל. מסע בזמן, המעניק מבט מפתיע ומסקרן על ההוויה הישראלית אז וגם היום.
31/3/2015 – 29/8/2015


תערוכת "1965 היום"חוזרת אל השנה שבה הוקם מוזיאון ישראל בירושלים. היא מציגה את התרבות החומרית והחזותית שאפיינו את ישראל של שנה זו– החל מפריטים יומיומיים אותם ניתן היה למצוא בכל בית, דרך האמנות שנוצרה אז בארץ ובעולם, וכלה ביומני קולנוע ובסרטונים ביתיים המספרים את סיפורה של שנה "רגילה" לכאורה שדברים רבים קרו בה. התערוכה "1965 היום" מאפשרת לנו להתבונן בשנה זו מבעד לעיניים של אלה שחיים ב-2015 וכבר יודעים את מה שצפוי לקרות לאלה שחיו אז, לפני 50 שנה. זהו מסע בין התרפקות נוסטלגית לבין בחינה ביקורתית של העבר ושל היכולת שלנו להעריך כראוי את ההווה.
התערוכה נפתחת במיצב ענק, המשלב עשרות חפצים מתרבות היום-יום של 1965:ריהוט, אופנה, מכשירי חשמל, ספרי ילדים ועוד.בין המוצגים במיצב ניתן למצוא אתה"ספסלית" שהומצאה ע”י משה פיטרו ומגלמת את מצוקת הנדל”ן עם ספה ההופכת למיטה, חפצי קרמיקה שונים – תוצר של תעשיית הקרמיקה ששגשגה באותן שנים ונעלמה, ריהוט סקנדינבי שנמכר בחנות ”דניש” (לימים טולמנס) שהשפיע רבות על התעשייה המקומית ובתוכה רהיטי "הזורע", שמלות בית האופנה "משכית" שכיכבו בשנה זו וגם עטיפת אלבום הסולו הראשון של יהורם גאון שיצא לאור באותה שנה.ב-1965 נפתחה המחלקה לעיצוב המוצר ב"בצלאל", התקיים שבוע האופנה הראשון בארץ ונחנך מלון "הילטון" תל אביב– כולם השפיעו על התרבות האסתטית של ישראל ב-1965 והשפעתם נמשכת עד ימינו אנו.
בלב התערוכה עבודותאמנים שונים שפעלו באותה שנה, החל מאמנים ותיקים ומוערכים באותה עת, כמרדכי ארדון ויוסף זריצקי, דרך דור הביניים של שנה זו, כאביגדור אריכא ויעקב אגם, וכלה באמנים צעירים שרק החלו את דרכם האמנותית כיאיר גרבוז ומיכה אולמן.
חלק מהיצירותמוכרות כיום היטבומזוהות עם "שנות השישים",חלקן היוחדשניות מאוד באותה העת ולא התקבלו אז בשל חריגותן, ואילו אחרות נוצרו על ידי אמנים שפעלו ב-1965 אך יצירתם לא עמדה במבחן הזמן. כדי להימנע משיפוטיות המגיעה ממרחק הזמן שחלף, יוצגו העבודות על פי סדר הא"ב של שמות האמנים. הצגה זו מאפשרת לנו לא רק להעריך מחדש את האמנות של 1965, אלא גם לבחון מחדש את האופן שבו אנו מעריכים כיום את אמנות העבר.
לצד הפעילות האמנותית הישראלית, יוצגו בתערוכה עבודות משמעותיות בינלאומיות משנת 1965, כעבודותיהם של יוזף בוייס ויוקו אונו. עבודות אלה מאפשרות להבין את מידת הפתיחות של ישראל להשפעות מבחוץ באותה שנה.
את התערוכה יסכם מפגש מיוחד בין שני אופני צילום שהיו אופייניים באותה תקופה:יומני חדשות קולנועייםלצד סרטונים ביתיים. יומני "כרמל" ואולפני "גבע", שצולמו בשחור לבן ולוו בקריינות מליצית ובטון סמכותי, היו חלק בלתי נפרד מחוויית הצפייה בקולנוע. ואילוסרטוני המשפחה הצבעוניים מזמנים הצצה ליומיום המשפחתי של התקופה, כמוסרטון מחופשה משפחתית בטבריה,שבו נתפס במקרה בעין המצלמה, דוד בן גוריון החולף עם פמלייתו בשביל ונראה לרגע ככל תייר.
"1965 היום" תיפתח לקהל הרחב ב-31 במרץ  2015, ולצידה ניתן למצוא את התערוכה "6 אמנים, 6 פרוייקטים" המציגה אמנות ישראלית עכשווית. הביקור בשתי התערוכות מציע מבט מיוחד במינו על השינויים החברתיים והאמנותיים שהתחוללו בחברה הישראלית מאז הוקם מוזיאון ישראל ועד ימינו.
מומלץ.
אוצרי התערוכה: מירה לפידות, איה מירון, נעם גל , שוע בן ארי, נגה אליאש-זלמנוביץ'.

מוזיאון ישראל בירושלים,

אתר המוזיאון: http://www.imjnet.org.il/
יום ראשון, 29 במרץ 2015

פסח במתחם ביאליק תל אביב. מאת: שרית יוכפז


פסח במתחם ביאליק


יום שלישי 31.3, ימים ראשון – רביעי 8-5 באפריל
בין השעות 14:00-10:00
בית ביאליק - ביאליק 22, ובית העיר - ביאליק 27, תל אביב – יפו

בין אגדה להגדה - סיור בבית ביאליק
פרעה התגנב לבית המשורר הלאומי ופיזר חמץ בכל החדרים. אם ביאליק לא יצליח למצוא את כל החמץ לפני ליל הסדר – חג הפסח יבוטל! בעזרתו של מכתב מסתורי, שקיבל מהחבר הטוב שלו עגנון, ויחד עם הילדים, יחפש ביאליק את כל החמץ ברחבי הבית, ובדרך יפגוש דמויות מפתיעות ומשעשעות מההגדה של פסח ומ"ספר האגדה" שערך המשורר יחד עם חברו רבניצקי.

הגדת תל אביב - סיור בבית העיר
בואו להכיר את האנשים המיוחדים שהקימו את תל אביב, וגם את אלו שכתבו את ה"הגדה" של העיר: הסיפורים והשירים שמספרים את סיפורה של העיר העברית הראשונה מדור לדור.

סדנת איור לפסח
בסדנה נלמד את ההבדל בין ציור לאיור, ונאייר משירי החג ומסיפוריו.


הצגות
ההצגה "אליעזר בן יהודה"
ביום שלישי 31.3, בשעה 11:30
יום ראשון 5.4 בשעה 11:30
מסע ביוגרפי בעקבות מחייה השפה העברית. בדרכים משעשעות, ומוסיקליות מעוררת ההצגה חדווה וזיקה כלפי השפה העברית .מחזה ומשחק: ציפי ליכטנשטיין ועופר שלחין. בימוי ומוסיקה: עופר שלחין.
לבני 6 ומעלה | משך ההצגה: כ-50 דק'

ההצגה "ספר השירים של ביאליק"
ביום שני, 6.4 בשעה 11:30
מפגש ספרותי-מוסיקלי על משמעותן של המילים בשירים, על מקומו של הקצב ועל כוחו של הדמיון. כתיבה, משחק ושירה בעז אלברט.
לבני 3 ומעלה | משך ההצגה: כ-40 דק'


ההצגה "המסע אל השירים של פניה"
ביום שלישי  7.4 בשעה 11:30
מסע מלא דמיון וחוויות בארץ השירים של הילדה פניה שרוצה להיות משוררת. במופע משולבים שירי הילדים של פניה ברגשטיין ("יש לי קוביות קטנות", "בוא אלי פרפר נחמד", "האוטו שלנו גדול וירוק" ועוד). משחק: חי שושן.
לבני 4 ומעלה | משך ההצגה: כ-40 דק'

ההצגה: "שלום עליכם ילדים"
ביום רביעי 8.4 בשעה 11:30
מופע מוסיקלי הומוריסטי בליווי כלייזמרים המעלה סיפורים מהווי חיי העיירה היהודית. בהשתתפות השחקנית אסתי ניסים, מיכאל פינסקי (קלרינט), ולרי קוליק (אקורדיון). בימוי: מאשה נמירובסקי.
לבני 9-5 | משך ההצגה: כ-50 דק'

חניונים בתשלום: מוגרבי ודיזנגוף סנטר
מחירים:
סיורים, הצגה וסדנה: מבוגר 25 ₪, ילד 45 ₪. (הטבה למחזיקי דיגיתל – הורה מלווה אחד חינם)
מחיר הצגה בלבד -  35 ₪
רצוי להירשם מראש בטלפון:  03-5253403 |
יום חמישי, 26 במרץ 2015

מרכז נא לגעת ביפו הוא במה לתרבות ואמנות יוצרת/תאטרון .מסעדה.ובית קפה מומלץ .מאת: שרית יוכפז

מידע על מרכז נא לגעת ביפו


מרכז נא לגעת ביפו הוא במה לתרבות ואמנות יוצרת, המקדמת דיאלוג שוויוני במטרה להוביל לשינוי חברתי מתוך אמונה ברוח האדם וביכולתו לגעת ולשנות.
המרכז פועל בכל ימות השנה ומעביר ערכים של פתיחות, סובלנות וקבלת השונה ומספק לקהל הרחב חוויה מעצימה וייחודית.


המרכז משלב בתוכו תיאטרון, מסעדה ובית קפה המופעלים על ידי בעלי מוגבלויות - חירשים ועיוורים ובעלי תסמונת 'אשר' הסובלים מלקויות שמיעה וראייה גם יחד. 
 המרכז מהווה מודל חדשני בכל הנוגע לשילוב והכלת בעלי מוגבלויות בחברה ועד כה ביקרו בו למעלה מ-700,000 מבקרים מרחבי העולם ומישראל מאז פתיחתו בסוף שנת 2007. בשנים האחרונות יצאו חברי התיאטרון למספר הופעות בלונדון, ניו יורק, סיאול ועוד וקצרו שבחים רבים.



פסטיבל תיאטורנטו בנא לגעת
בחול המועד פסח יחגוג פסטיבל תיאטרונטו 25 שנים להיווסדו ואת פתיחתו הוחלט לקיים השנה לראשונה בתיאטרון "נא לגעת" ביפו. במסגרת הפסטיבל יוצגו הצגות יחיד מקומיות וכמו כן הצגות יחיד מאוסטרליה, אירלנד, רומניה, אנגליה ופולין. אולם, גולת הכותרת של האירוע השנה הינה פתיחתו בהצגת יחיד ראשונה מסוגה בעולם בשם "תגידי תפוז" בכיכובה של בת שבע רבנסרי, שחקנית חירשת-עיוורת מאנסמבל השחקנים של מרכז "נא לגעת".

על ההצגה - לא על הלחם לבדו:
הכל אפשרי. בהופעות בתל אביב, לונדון, סיאול וניו יורק הקהל מריע בהתרגשות לאנסמבל הראשון בעולם המורכב מאחד עשר שחקנים חרשים-עיוורים, הלוקחים את הקהל למסע בעולמם הפנימי, במחוזות החושך, הדממה ו.. הלחם. סביב ציר הזמן של לישת הבצק, התפחתו ואפייתו על הבמה נוצר מפגש בין השחקנים לקהל. במהלכו, השחקנים מובילים את הצופים אל רגעים קסומים בין פנטזיה למציאות, בין המפואר למגוחך, ויחד משחזרים זיכרונות, מגשימים חלומות נשכחים ו"נוגעים" בניצוץ הבריאה הקיים בכל אחד מאיתנו, מחזירים את הצופה לדבר הבסיסי, אל הלחם, אל הגעגועים לבית. "כי לא על הלחם לבדו יחיה האדם…"- אומרים, ומדגישים את חשיבות המפגש בינם לבין הקהל, ואת הצורך בקשר, שהוא קיומי לא פחות מהצורך בלחם- עבור כולנו.



                            בדרך לאירוע עתונאים ובלוגרים צלמתי חתונה ואת אנדרומדה.

 עם הבלוגר עיתונאי ששת


ומנת דגים טעימה שהוגשה  במרכז נא לגעת.היה מרגש ועוצמתי לאכול בחושך.
החושים מתחדדים .והרגשתי מה זה לא לראות-להיות עיוור.

הדרך למופע
“לא על הלחם לבדו”, היא הפקת התאטרון השנייה המורכבת מאנסמבל שחקנים חרשים-עיוורים. החזרות להצגה ארכו כשנתיים, במשך חודשים רבים נבדק תהליך אפיית הלחם והתאמתו לבמה כיחידת זמן משותפת לשחקנים ולקהל. תוך כדי העיסוק בלחם, שהוא הרבה מעבר לסך כל מרכיביו, הועלו רגעי אושר קטנים, זיכרונות, חוויות וחלומות של השחקנים ונמצאו דרכים חדשות לתקשורת כקבוצה וכאנסמבל תיאטרון. במהלך העבודה התנסו המתורגמנים לשפת סימנים בחוויית החושך והדממה היומיומית של עמיתיהם השחקנים, וזאת בכדי להכיר טוב יותר ובאופן פיזי את חייהם.



על מסעדת ה-"Black Out "

מסעדת "Black Out " נמצאת בנמל יפו בתוך מבנה היסטורי מנדטורי אשר שופץ בעבור הצרכים האמנותיים, המיוחדים למרכז נא לגעת. מסעדת החושך היחידה בארץ ואחת מתוך 10 הקיימות בעולם כלו. בהגיעכם למסעדת " Black Out " תיפרדו מחוש הראייה ותרגישו מיד את יתר החושים שלכם מתחדדים ומתחזקים בעלטה מוחלטת. צוות המלצרים העיוורים יוביל אתכם פנימה, ויגיש לכם מבחר מנות שף מלאות השראה מתוך תפריט עשיר, הכולל גם מבחר עשיר של יינות. כשלא אוכלים עם העיניים הטעמים והריחות מקבלים עוצמות חדשות וחושים רדומים מתעוררים לחיים. כשלא רואים כלום רואים כל כך הרבה- הנכם מוזמנים לחוויה קולינרית מיוחדת במינה.
טלפון: 03633060כתובת: -רציף עליה שניה נמל יפו
מומלץ בחום.
יום שלישי, 24 במרץ 2015

40 מוזיאונים ואתרים נפתחים לציבור חינם בכל ימי חול המועד פסח, בחסות בנק הפועלים מאת: שרית יוכפז


40 מוזיאונים ואתרים נפתחים לציבור חינם בכל ימי חול המועד פסח, בחסות בנק הפועלים



פרויקט 'פועלים למען תרבות, טבע ויופי', הנערך זו השנה ה-11 על ידי בנק הפועלים, הפך למסורת שבמסגרתה מאות אלפי משפחות בישראל נהנות במהלך חופשת הפסח מביקורים ללא תשלום במוזיאונים ואתרים בכל רחבי הארץ.

בין הפרויקטים הרבים שבנק הפועלים יוזם למען הקהילה והחברה בישראל, 'פועלים למען תרבות, טבע ויופי' בולט בייחודו, כפרויקט המטפח את הקשר של העם בישראל לנופיה, לתרבותה ולמורשתה ההיסטורית של ארצו.

האתרים והמוזיאונים הנכללים בפרויקט משלבים בין ההוויה והתרבות הישראלית העכשווית לבין ההיסטוריה של העם והארץ, ומאפשרים לציבור הישראלי כולו ליהנות מחופשת החג תוך העשרת הידע של הילדים וההורים על יופיה ותרבותה של ישראל, בחיסכון כספי משמעותי של
מאות ₪ למשפחה.

בין האתרים הנכללים בפרויקט: מוזיאון ת"א לאמנות, גן החיות בחיפה, המוזיאון הישראלי במרכז רבין, הגן הבוטני בירושלים, מוזיאון חיל האוויר, יער האיילים, מוזיאון ימי לאומי חיפה, מוזיאון בית התפוצות, מרכז מורשת מנחם בגין, יד לשריון לטרון, מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית, מוזיאון ארצות המקרא, חי נגב רביבים, מוזיאון אילת ועוד.

האתרים יפתחו חינם בכל ימי חול המועד של פסח בין התאריכים: 5-9 לאפריל 2015, ימים א'-ד' 5-8/4/2015 הינם ימים מלאים, יום ה' ה-9/4/15 הינו חצי יום.

שעות וימי הפעילות של כל האתרים יפורסמו באתר בנק הפועלים בכתובת: www.bankhapoalim.co.il

רשימת האתרים המלאה לפי חלוקה גאוגרפית


ת"א והמרכז

מוזיאון תל אביב לאמנות, מוזיאון נחום גוטמן, מוזיאון לאמנות ישראלית רמת גן, מוזיאון הישראלי במרכז יצחק רבין, מוזיאון בית התפוצות, איגודן לתשתיות איכות הסביבה השפדן- מרכז המבקרים, מוזיאון ראשון לציון, מוזיאון יהדות בבל.

השרון והסביבה

מוזיאון העלייה הראשונה, מוזיאון אום אל פחם, מוזיאון עין הוד, מוזיאון עין חרוד, מוזיאון וילפריד ישראל, פרובוט, המוזיאון לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה.

צפון

גן החיות בחיפה, מוזיאון ימי לאומי חיפה, מוזיאון לוחמי הגטאות, מוזיאון עתיקות הגולן ופארק קצרין, מוזיאון אוצרות בחומה, מוזיאון העיר חיפה, סימפוזיון הבינלאומי לפיסול אבן בגליל- מעלות תרשיחא, מוזיאון מאנה כץ חיפה, יער האיילים, מוזיאון החאן חדרה ומוזיאון הרמן שטרוק בחיפה.

ירושלים ומודיעין

מוזיאון ארצות המקרא, יד לשריון לטרון, הגן הבוטני ירושלים, חוויה ארכיאולוגית עמק צורים- עיר דוד, אמת המים בארמון הנציב – עיר דוד, מוזיאון חצר הישוב הישן, מרכז מורשת מנחם בגין, יד בן צבי, בית ש"י עגנון.

השפלה והדרום


מוזיאון חיל האוויר, חי נגב רביבים, מוזיאון אילת, מוזיאון אשדוד לאמנות, מוזיאון המים בקיבוץ ניר עם, מוזיאון ג'ו אלון בנגב, המוזיאון לתרבות הפלשתים ע"ש קורין ממן. 
מומלץ.

אתר התיירות ראש הנקרה מזמין אתכם ליהנות מחגיגת פסח כמיטב המסורת: שפע פעילויות מהנות ברחבי האתר יועמדו להנאת המבקרים במהלך החג. מאת: שרית יוכפז

פסח בראש הנקרה – מטיילים עם 'משה רבנו' ו'בת פרעה' בין הנקרות, סיורים מודרכים ועוד הפתעות


סיורים משפחתיים בהדרכת מדריך הבית בין הנקרות וסיורי 'יציאת מצרים' עם שחקנים בדמות משה רבנו ובת פרעה לצד שלל הפעילויות באתר התיירות ראש הנקרה: פסח בראש הנקרה – חוויה משפחתית שאין לפסוח עליה..
אתר התיירות ראש הנקרה מזמין אתכם ליהנות מחגיגת פסח כמיטב המסורת: שפע פעילויות מהנות ברחבי האתר יועמדו להנאת המבקרים במהלך החג.
בכל ימי חג הפסח בין התאריכים 4-11.4  יתקיימו בין השעות 11:00 – 16:00 סיורים מודרכים בין הנקרות עם מדריך הבית  שיסביר על הנקרות ועל הסביבה הימית המיוחדת.  הסיורים מותאמים במיוחד למשפחות.
בימי חול המועד – כמיטב המסורת באתר התיירות ראש הנקרה בחג הפסח - .גם 'משה רבנו' מצטרף לחגיגה עם שחקן בדמות משה רבנו שיסייר עם המבקרים בין הנקרות והגלים ויספר בצורה חווייתית לאורך המסלול את סיפורם של משה רבנו, יציאת מצרים וקריעת ים סוף. בשנה זו אל הסיורים המומחזים תצטרף השנה הפתעה נוספת – שחקן בדמותה של בתיה בת פרעה המצטרפת לסיפור ההגדה. הפעילות עם 'משה רבנו' ו'בת פרעה' תתקיים בימי חול המועד פסח (בין התאריכים 5-9.4) בין השעות 11:30 – 15:30.
פעילויות פסח ללא תשלום נוסף וכלולות במחיר הכניסה לאתר התיירות ראש הנקרה הכולל גם נסיעה ברכבל, חיזיון אור-קולי וכמובן – ביקור בנקרות. ניתן להעשיר את הביקור ולשלב [במחיר מיוחד] גם טיולי אופניים ורכבים חשמליים לאורך טיילת החוף.

* שימו לב לשעות הפתיחה המורחבות בימי החג עקב הביקוש הצפוי: האתר יהיה פתוח בחול המועד בין השעות 9:00 – 18:00 ובימי שישי ובערב החג השני עד השעה 16:00. ושיהיה פסח שמח וכשר לכולם..
מומלץ.

מלון קרלטון נהריה השוכן בלב שדרות הגעתון ומקומות הבילוי וממוקם מרחק הליכה משפת הים והטיילות החדשות של נהריה מאת: שרית יוכפז

מלון עסקים ונופש השוכן בלב שדרות הגעתון ומקומות הבילוי המרכזיים בעיר וממוקם מרחק הליכה משפת הים והטיילות החדשות של נהריה הפונות הן לכיוון צפון לחופי אכזיב וראש הנקרה האקזוטיים והן לכיוון דרום לחופיה של הישוב הפסטורלי שבי ציון.



מסעדת המלון





איציק ביר מנהל שיווק
                                  
                                                       נוף מהחדר.
המלון משמש בסיס יציאה מעולה לכל פינות החמד והאתרים בגליל המערבי הכוללות: לגונות רומנטיות אתר צלילה בחופי אכזיב הקסומים,אתר ראש הנקרה ובו תצפית מרהיבה לעבר הלגונות ומפרץ חיפה, לצד ירידה ברכבל לעבר הנקרות. המלון נגיש למסלולי טיולים בנוף מרהיב בחיק הטבע: נחל כזיו עליון, נחל געתון, מבצר יחיעם. סיור בעכו העתיקה מאפשר הצצה אל חומות העיר מהתקופה הצלבנית, כנסיות ומסגדים, ביקור בחאן אל עומדאן,מרחצאות טורקיים והנמל העתיק. המלון מציע לאורחיו 200 חדרי אירוח בעיצוב מודרני המעניקים חווית אירוח של נוחות,נינוחות ושלווה המלון מותאם למגוון רחב של קהלים:משפחות,זוגות, אנשי עסקים. למלון חדרי נכים המותאמים בכניסות רחבות לחדרים ומקלחונים בחדרי האמבטיה.

חדרים במלון קרלטון.

מתקני המלון כוללים:
- ארוחות בוקר וערב במסעדת המלון.
- לובי ולובי בר.
- ספא מפנק.
- טרקלין עסקים מאובזר.
- אינטרנט אלחוטי.
- מתחם הבריכה ובו בריכת פעוטות, משטחי שיזוף, סאונה פינית יבשה, סאונת אדים, מרבדי דשא ומשטח דק עם פינות ישיבה אינטימיות ומרווחות הבריכה פתוחה בעונת הרחצה
- סנייק בר.
- אולמות כנסים ואירועים.
- בית כנסת.
ספא
אורחים מוזמנים להנות ממתחם ספא מפנק הכולל מגוון עשיר של טיפולים חדשניים, פינת התרגעות נינוחה ובה מבחר חליטות צמחים, מיצים,פירות יבשים ופירות העונה, חבילות טיפולים יחודיות לימי נישואין, ימי הולדת וימי כיף.
חדר כושר
שימוש בחדר כושר ללא תוספת תשלום, כפוף לימי ושעות הפעילות.

טרקלין עסקים
טרקלין עסקים ממוקם בקומה השביעית של המלון ומשקיף אל הים, בטרקלין מזנון עשיר,טכנולוגיה מודרנית  לרבות חדר ישיבות, שיחות ועידה, חיבור לאינטרנט אלחוטי, עיתונים יומיים, מגזינים וספרות מקצועית.

מסעדת המלון
מסעדת המלון מציעה מזנונים עשירים ומגוונים המשלבים את מיטב הטעמים והניחוחות.
ארוחת בוקר : ארוחת ערב טעימות

לובי המלון מעוצב בסגנון רטרו, מקום אידיאלי להנות בליווי מוסיקת רקע נעימה מארוחות קלות – סלטים, פסטות, כריכים ומבחר יינות, משקאות אלכוהוליים וקוקטיילים.
אולמות כנסים ואירועים
במלון מתחם כנסים ואירועים הכוללים פיצולים המאובזרים בטכנולוגית מולטימדיה מודרנית, הקרנה רב מערכתית על מסכי ענק, אינטרנט אלחוטי, תאורה חכמה, מערכת שמע רב ערוצית, מסכי פלזמה ומצלמה לשידור ישיר.
 אולמות כנסים ואירועים
בריכת שחייה גדולה ומרווחת משטחי שיזוף, סאונה יבשה וסאונת אדים,מרבדי דשא,משטח דק עם פינות ישיבה אינטימיות ומרווחות.
 בריכת שחייה  פתוחה בעונת הרחצה 
מועדון לילה " לה סקאלה מילאנו"
 מעוצב בסגנון רטרו הכולל בר משקאות, מוסיקה  להופעות וערבי בידור.

לאורחים השומרים מסורת בית כנסת, מעלית שבת, מפתחות מכניים, פינת הדלקת נרות.
במלון אולם כנסים ואירועים וגן ארועים.

מלון נעים . אוכל טעים. מתאים לבילוי ונופש ולארועים. נוח לצאת מהמלון לטיולים עם המשפחה.

מומלץ.
יום שני, 23 במרץ 2015

פארק נחשונית, הממוקם בקיבוץ נחשונים, במרכז הארץ (ליד ראש העין וכביש 6), חוגג את חג הפסח ופותח את שעריו לציבור הדתי-חרדי /=מאת: שרית יוכפז


פסח שמח למגזר הדתי בפארק נחשונית
פארק נחשונית מציע יומיים חגיגיים המיועדים
לציבור הדתי-חרדי בחוה"מ פסח




ימים ב' וג' חוהמ"פ  - י"ז וי"ח בניסן
(6-7 באפריל) בין השעות 10:00-17:00

פארק נחשונית, הממוקם בקיבוץ נחשונים, במרכז הארץ (ליד ראש העין וכביש 6), חוגג  את חג הפסח ופותח את שעריו לציבור הדתי-חרדי. במהלך יומיים מחופשת חג הפסח, בימים שני ושלישי, ב' וג' של חוה"מ פסח,  י"ז וי"ח בניסן תשע"ה, בין השעות 10:00-17:00 יוכל הציבור הדתי להגיע לפארק נחשונית וליהנות מפעילות שמחה ומבדרת לילדים ולכל המשפחה.

בין האירועים אשר יתקיימו:
ü    רחצה נפרדת בכפוף למזג האוויר.
ü    הפעלות לילדים נושאות פרסים.
ü    התקליטן DJ יצחק קינן. 
ü    הופעות זמרים
ü    להטוטן
ü    הפתעות מיוחדות נוספות

הפעילויות הנוספות הכלולות במחיר הכרטיס, כוללות ג'ימבורי לפעוטות וכן פעילות במתקני פארק השעשועים והפארק המוטורי.

הפעילות בפארק השעשועים ובפארק המוטורי כוללת בין היתר נסיעה במיני ג'יפ במסלול המדמה נהיגת שטח, מסלולי קארטינג, קרסולה חווייתית, נסיעה ברכבת, מכוניות מתנגשות והכל כלול במחיר הכרטיס.

ירון הדר, מנכ"ל פארק נחשונית מסר כי: "אנו שמחים לארח את הציבור הדתי בפארק ולתת לו את ההזדמנות ליהנות מהפעילויות המגוונות שאנו מציעים לכל המשפחה. אנו מקווים כי הציבור ינצל את ימי חוה"מ פסח ויגיע בהמוניו לפארק." עוד הוסיף הדר ואמר "אנו עושים כל שביכולתנו על מנת שהמגיעים ייהנו ויבלו כמו שצריך ויחוו את פארק נחשונית על הצד הטוב ביותר".

כניסה ושהייה בפארק בלבוש צנוע ומלא !!!!

הפעילות בפארק נחשונית תתקיים בימים שני ושלישי, ב' וג' של חוה"מ פסח,
 י"ז וי"ח בניסן תשע"ה, בין השעות 10:00-17:00.

שפע של חניה!!- ללא תשלום.
המקום מאובטח ועם שירותים צמודים.
גישה לנכים.


פעילויות נוספות בתשלום: רכיבה על סוסי פוני, דוכן קליעה למטרה – כל משחק זוכה בפרס! דוכנים שונים. כמו כן עומדת לרשות המבקרים מסעדה.  
יש להתעדכן דרך אתר האינטרנט: www.nachshonit.co.il   

פארק נחשונית- קיבוץ נחשונים טלפון 03-9386444

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות